Bolla Viktória (25) több éven át dolgozott marketingesként és rendezvényszervezőként, ahol éjt-nappallá téve ontotta az ötleteket - hogy aztán rendre más arassa le helyette a babérokat… Majd gondolt egyet - és csapatával létrehozta az 11Ground lifestyle blog-magazint. Amivel - személyes divat és stílustanácsadóként 2 év alatt saját márkát teremtett a ”blogazinnak” is köszönhetően - de ma már több komoly céggel is együttműködnek, miközben a médiában is egyre gyakrabban szólal meg.

Viktória egyébként a 11Ground blogazin (blog + magazin) stábjának összetartása és az oldal folyamatos fejlesztése mellett jelenleg a Budapesti Metropolitan Egyetem (korábbi nevén BKF) kommunikáció-média szakára jár. Már fiatal kora ellenére értékelhető mennyiségű munkatapasztalatot tudhat a magáénak, hiszen 17 éves kora óta folyamatosan dolgozott. Hol diákként, hol egy-egy vállalat alkalmazottjaként.

Szembesült a „marketinges karrier” határaival

Bolla Viktória már kap megbízásokat divattanácsadásra

”Soha nem gyártottam úgy karrierterveket, hogy a fejembe vettem valamit és abból egyáltalán nem engedtem volna később sem. Ehelyett az volt a fontos, hogy dolgozzak, fejlődjek, tapasztalatokat gyűjtögessek - és ebből majd fokozatosan körvonalazódjon, hol a helyem. Ebben a szüleim is támogattak - mint ahogy abban is, hogy bár mindent megkaptam tőlük, azért bíztattak rá, hogy a divatimádatomat vagy a barátommal közös nyaralásunkat igyekezzek önmagam (is) finanszírozni. Utóbbiért például felszolgálóként dolgoztam, de diákként sok másfajta munkát is kipróbálhattam. Ezért a mai napig hálás vagyok nekik, hiszen rengeteg tapasztalatot gyűjtöttem és kitartást tanultam.”

Viktória később - részben a diákként begyűjtött munkatapasztalatoknak köszönhetően -  rendezvényszervezőként majd marketing-asszisztensként és marketingesként is dolgozott. De amennyire nagy reményekkel vágott neki a fiatal nők egyik álomszakmájának, épp olyan hamar volt kénytelen szembesülni a szakma árnyoldalaival is. 

Dolgoztatták, nem fizették, más aratta le a sikert

Gyakornokként sok ötlete volt, 12 órákat dolgozott, de sokszor nem fizették ki és más aratta le a sikert

”Ez álomszakma, így sokan akarják a lehetőséget. És gyakornokoskodnak érte az előrelépés reményében. Sokat. Folyamatosan, 1000 + 1 ötlettel ugrásra készen, gyakran napi 12-14 órában… Hogy aztán - jobb esetben - valaki mást ünnepeljenek a sikereiért. Rosszabb esetben pedig azért, hogy a 6 hetes gyakornokoskodás után szélnek eresszék, mivel fizetni igazából már nem tudnak a munkádért. És már jöhet is a következő alany… Ezt tapasztalva döntöttem: ha már úgyis mindenki ingyenmunkát szeretne, akkor inkább a magamnak fogok ingyen dolgozni, és alkotni valami olyasmit, amiből idővel majd tudok profitálni.”

Négy fiatal lány összeállt

Viktória a 11Ground csapatával. Maguknak építik az üzletet

Viktória így egyből nekilátott az 11Ground tervezéséhez-szervezéséhez. Két és fél évvel ezelőtt kezdte a projektjét, baráti körből verbuválva a csapatot. 1 hónapja szinte teljesen megújult a csapat, ahol most öten dolgoznak: Somay Márk fotós, társtulajdonos, és Viktórián kívül három másik blogger: Zana Gabriella (sport), Priger Inez (gastro), Simon Dominika (home). Bár mindenkinek megvan a fő rovata, újdonság az is, hogy mostmár a rovatok lazábban vannak értelmezve, ráadásul lett 3 új rovat is: lifestyle, kultúra, és utazás.

Bolla Viktória és csapata elsősorban azért hozta létre az 11 Ground blogazint, hogy legyen terepe egyrészt  ambíciói megvalósulásának -  másrészt pedig hogy irányt mutathassanak azoknak a fiatal nőknek,  akik még nem tudják, hogyan hozhatják ki magukból a maximumot, ám megvan erre az igényük. „Ars poeticánk: egyikünk se szeretne megelégedni  a  ”majd csak lesz valahogy, valami ” helyzetekkel és az olvasóinkat is ugyanerre szeretnénk bátorítani.  Továbbá arra, hogy vegyék kézbe a saját sorsukat és a környezetükre is legyenek igényesek, stílusosak.”
Fő célcsoportjuk azok a 18 - 30 éves, nagyvárosi nők, akik érdeklődnek a divat, a sport, a lakberendezés és a gasztronómia iránt. A termék egyébként teljesen  saját ötlet, nem  külföldi ötleten vagy  mintán alapul.

Lettek megbízások tanácsadásra

A blog olvasottságáról és a bevételről nincs információnk, de a blogazin Facebook-oldalát közel 9 ezren lájkolják és a projektnek mára hirdetői is vannak. Viktória a blogazin által biztosított reklámfelületet és értéket tartja a projekt egyik legnagyobb erősségének.

”A blogazin segítségével alig 2 év alatt fellendült a személyes stílus és divattanácsadói munkám, miközben egy, a média és a szakma által is ismert és elismert személyes brandet sikerült felépítenem. Akárcsak a csapat többi tagjának, akinek a munkájára gyakran épp a blogazinban posztoltak alapján tartanak igényt.”

Pörgesd fel a karriered

Regisztrálj a Monsteren
REGISZTRÁLOK
Monster mobil alkalmazások - Gyors, kényelmes, ingyenes. Töltsd le alkalmazásunkat most!
android
ipad
iphone

Média partner 

jobinfo